3 nasveti za personalizacijo uporabniške izkušnje na spletu
25 januarja, 2019
Personalizacija uporabniške izkušnje je v zadnjih letih postala osrednje gonilo digitalnega marketinga. Tega se zavedajo tako uporabniki, ki pričakujejo, da...
Read More
Bo 2019 leto vašega prodora v email marketing?
11 januarja, 2019
Email kljub svojemu preporodu v zadnjih letih ostaja eden izmed najmanj izkoriščenih marketinških kanalov. Za neizkušene predstavlja samo sredstvo za...
Read More
Ponudba + kreativa + baza = uspešna kampanja direktnega marketinga
5 decembra, 2018
V poslovnem svetu, zlasti na področjih z močno konkurenco, še vedno velja rek »kupec je kralj«. Kako obdržati zvestega kupca,...
Read More
Emailing kampanja – 5 oblikovalskih nasvetov za neoblikovalce
26 novembra, 2018
Emailingi imajo velik potencial, da so najbolj učinkovito komunikacijsko orodje med vsemi različnimi načini komunikacije s strankami. E-pošta je kanal,...
Read More
Kako napisati splošne pogoje za spletne nagradne igre – preverite, česa ne smete nikakor pozabiti
19 novembra, 2018
Nagradne igre so ena izmed najučinkovitejših tehnik za zbiranje kontaktov in širjenje ozaveščenosti o vaši znamki. Če izberete ustrezne nagrade,...
Read More
4 najpogostejše SEO napake – jih delate tudi vi?
12 novembra, 2018
Slaba struktura notranjih povezav Notranje povezave so povezave, ki vodijo na isto domeno. Najpogosteje jih dodajamo v navigacijo ali meni...
Read More
Kako hitra je v resnici vaša spletna stran? Preverite!
5 novembra, 2018
Ste kdaj pomislili, kateri vidik vaše spletne strani ima največ vpliva na uspešnost vašega posla na spletu? Web dizajn, vsebina,...
Read More
Kako do presunljivih slik na spletni strani – z 0€ stroškov!
29 oktobra, 2018
Fotografije so predvsem v zadnjih letih postale osrednji del spletnega dizajna. A žal le redke znamke stopijo korak naprej in...
Read More
Odkrijte 5 digitalnih potencialov za avto industrijo!
23 oktobra, 2018
Izkoristite vse prednosti digitalnega marketinga z novimi poslovnimi cilji, ki bodo kmalu postali najpomembnejši v avtomobilski industriji. Bodite prisotni Že...
Read More
ABC pristajalnih strani – kateri elementi ne smejo manjkati na nobeni pristajalni strani
22 oktobra, 2018
Dobro zastavljena pristajalna stran (angleško landing page) lahko močno vpliva na vašo spletno ali email konverzijo. Preverite, na katere dele...
Read More
Kdor ne testira, ne profitira! 6 korakov, kako načrtovati A/B testiranje
16 oktobra, 2018
A/B testiranje ali split test je primerjava dveh verzij spletne strani ali emailov, da preverite, katera je bolj učinkovita. Na...
Read More
Ni vsak pop-up enak. Spoznajte 6 različnih vrst pojavnih oken in izberite pravo za vaš posel!
8 oktobra, 2018
Pojavno okno ali pop-up je priljubljena tema za marketinške debate. Prodajniki jih strastno zagovarjajo z argumentom visoke konverzije, dizajnerji pa...
Read More
Pošiljate email kampanje, a nihče ne odpira vaših emailov.
1 oktobra, 2018
Imate novo email sporočilo. Nekoč je bilo to dovolj, da smo hiteli v inbox preveriti, kaj smo dobili. Danes prejmemo...
Read More
5 stvari v Google Analytics, ki jih lahko naredi (in razume) vsak začetnik
27 septembra, 2018
Oglejte si osnovne podatke na domači strani Vmesnik za Google Analytics vas najprej zapelje na domačo stran (Home), kjer lahko...
Read More
Ali stranke bežijo z vaše spletne strani? 9 razlogov za previsok bounce rate
17 septembra, 2018
Visok bounce rate. Vsem v marketingu greni delo in jih navdaja s skrbjo. Kaj je že bounce rate? Bounce rate...
Read More