november 26, 2018 admin

Emailing kampanja – 5 oblikovalskih nasvetov za neoblikovalce

Emailingi imajo velik potencial, da so najbolj učinkovito komunikacijsko orodje med vsemi različnimi načini komunikacije s strankami. E-pošta je kanal, ki ga lahko popolnoma nadzirate, obenem pa vam omogoča neskončno kreativnosti. In prav tu se lahko izrazi odličnost oblikovanja, ki gre z roko v roki s kvalitetno vsebino.
Učinkovito oblikovanje pritegne pozornost, usmerja pogled, dozira informacije in, najpomembneje, spodbuja vašega bralca, da se pozitivno odzove na zastavljene pozive k akciji (call-to-action / CTA). Najuspešnejša sporočila vedno izobražujejo, navdihujejo in skrbijo za dodano vrednost poštnih nabiralnikov vaših prejemnikov. Najboljši pa so poleg tega še privlačni na pogled.
Osnovo za to pa vam zagotavlja spodnjih 5 najpomembnejših oblikovalskih smernic:

  1. JASEN CILJ

Najpomembnejše vodilo pri oblikovanju emailinga je jasen cilj, ki se odraža v pregledni zasnovi. Najbolj opazna in zapomnljiva sporočila so tista, ki imajo jasno izraženo hierarhijo in niso prepolna. Vaš cilj je, da si prejemnik sporočilo zapomni in to nalogo najbolje opravijo prav sporočila, ki so preprosta.

  1. HIERARHIČNA ZASNOVA

Oblikovna zasnova vašega sporočila določa, kako prejemniku dozirate informacije in, posledično, na kakšen način jih sprejema. Bodite pozorni, da najpomembnejšo informacijo izpostavite na začetku, preostalo vsebino pa strukturirate tako, da ohrani bralčevo pozornost in ga spodbuja, da nadaljuje z branjem sporočila. Bistvo sporočila lahko na koncu ponovite, a ne pozabite – naj bo kratko in jedrnato.

  1. NEGATIVEN PROSTOR, POZITIVEN UČINEK

Negativen, prazen prostor se lahko zdi kot neizkoriščen prostor, ampak prav ta vam najbolj koristi. Poznamo 2 vrsti praznega prostora, oba pa je pametno vključiti v zasnovo:

  • aktiven prazen prostor – prostor, ki ga načrtno ohranimo brez vsebine z namenom, da poudarimo izbrano vsebino (slike, naslove, posamezne sklope) in za izpostavitev želenih elementov (CTA, logo).
  • pasiven prazen prostor – prostor, ki obkroža vsebino z namenom, da ustvari odmike, odstavke … in s tem omogoča preglednost sporočila.
  1. PREPOZNAVNE BARVE

Barve so pomemben sestavni del vsakega oblikovalskega projekta, v emailingih pa vam pomaga pri oblikovanju prepoznavnega tona sporočila in prepoznavne podobe vašega podjetja. Barve so definirane s celostno grafično podobo podjetja (CGP) oziroma določene glede na projekt. Študije kažejo, da prav barva poveča prepoznavnost podjetja tudi do 80 %. Izberite primarno barvo, ki predstavlja vaše podjetje, in po potrebi sekundarno, ki sovpada z izbrano kampanjo.

  1. PREMIŠLJEN IZBOR PISAVE

Manj je več – tudi ko gre za izbor pisave. Izberite največ 2 pisavi, v skrajnem primeru razširite izbor na 3 različne, če širši nabor oplemeniti oblikovno in vsebinsko zasnovo. Tipografija naj vedno dopolnjuje in poudarja vsebino in je ne nadvlada, še posebej, ko gre za CTA.

Pri izboru pa bodite pozorni tudi na vrsto fontov, saj vsi brskalniki in naprave ne podpirajo prikazovanja vseh fontov. Pomembno je, da izberemo pisavo med varnimi fonti, ki jih prikazujejo vsi brskalniki in naprave – npr. Arial, Tahoma, Verdana, Georgia … S tem boste prepričani, da bo prejemnik sporočilo prejel v taki obliki, kot ste ga oblikovali.

Vaja dela mojstra, mojster pa vedno tudi testira odziv prejemnikov. Redno spremljajte, kako se prejemniki odzivajo na vaša sporočila, in na osnovi tega nadgrajujte vaše kampanje. Za uspešno zasnovo emailing kampanj si preberite tudi prispevka: Kako načrtovati a/b testiranje in Kako napisati uspešno zadevo.

Poskrbite za prepoznaven podpis vašega podjetja!

Delite objavo

Tagged: , ,

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

KONTAKTIRAJTE NAS

Imate izziv za nas? Pošljite nam sporočilo ali nas pokličite!

Bi radi izvedeli več? Oglasite se na klepetu. Imamo odlično kavo in fantastičen razgled, pišite nam:

Vaše ime (obvezno)

Vaša e-pošta (obvezno)

Zadeva

Vaše sporočilo