oktober 23, 2018 admin

Odkrijte 5 digitalnih potencialov za avto industrijo!

Izkoristite vse prednosti digitalnega marketinga z novimi poslovnimi cilji, ki bodo kmalu postali najpomembnejši v avtomobilski industriji.

  1. Bodite prisotni

Že zadnjih nekaj let študije kažejo, da je za milenijce in generacijo X internet do 20-krat vplivnejši od vseh ostalih medijev. Vpliv interneta, četudi ne v takem obsegu, se je povečal tudi pri ostalih uporabnikih osebnih računalnikov, lastnikih pametnih telefonov in uporabnikih hitrih podatkovnih povezav – skratka pri vseh, ki si lahko privoščijo tudi avto.

Prav zato se avtomobilisti ne morejo več popolnoma zanesti na dolgoletno tradicijo in klasično oglaševanje.

Uporabniki izbiro vozil ali serviserjev sedaj prepuščajo spletnim iskalnikom, zato samo obstoj spletne strani ni dovolj.

Da bi bili zares konkurenčni, se morate prepričati, da vaša spletna stran ustreza visokim standardom optimizacije iskalnikov (SEO) in zahtevam mobilne optimizacije.

Pomembno je tudi skrbno načrtovanje uporabniške izkušnje, saj bo kmalu vaša spletna stran postala prva stična točka za večino vaših bodočih strank.

  1. Privabite potencialne stranke

Faza raziskovanja postaja vedno pomembnejša. Zato noben prodajalec ali serviser ne more pričakovati, da se bodo ljudje v istem trenutku, ko so prišli na spletno stran, takoj odločili za nakup avta ali vzdrževanje. Še posebej v zgodnjih fazah raziskovanja.

Digitalni marketing je v avtomobilski industriji igra, v kateri zmagujejo samo najbolj vztrajni.

Tudi če imate najboljšo ponudbo v mesto, bo večina ljudi sprejela nakupno odločitev šele po ogledu več različnih ponudnikov.

Povečajte svoje prodajne priložnosti in se potrudite, da ste opazni na mestih, kjer so ljudje najbolj dojemljivi.

To pomeni premišljeno uporabo plačanih oglasov – plačani oglasi na Googlu ali zakupljen oglasni prostor vas lahko neposredno približa želeni ciljni skupini. Piškotki na spletni strani (ali v primeru Facebooka pixel) vam bodo omogočili, da oglase prikažete osebam, ki so že bile na vaši spletni strani. S tovrstnimi orodji boste lažje kot kadar koli prej prišli do ljudi prav v trenutku, ko se odločijo za nakup novega vozila.

  1. Zavzemite se za vračajoče se obiskovalce

Kako ostati v stiku z vašim občinstvom, brez da jih nadlegovali? Gre za izjemno zahtevno iskanje ravnovesja.

Visokokakovostne blog objave ne pomenijo ničesar, če objavljate samo 4-krat na leto. Na drugi strani pa objavljanje videa na tedenski ravni zveni dobro, a če ne prinese nobene dodane vrednosti vašemu občinstvu, ustvarjate samo nepotreben šunder, ki ne pritegne pozornosti.

Torej, kako pomembna je vsebina v avtomobilski industriji? Odvisno od doslednosti. Z ustvarjanjem močne vsebinske strategije, ki jo implementirate na vseh svojih kanalih, boste ustvarili skupino uporabnikov, ki bodo zvesti in se bodo vračali. Pri tem so ocene vozil še posebej pomembno orodje – ljudje, ki si v nakupnem procesu ogledajo ocene vozil, se ponavadi vrnejo čez nekaj mesecev.

  1. Razširite svoj doseg

Dosledna kakovostna vsebina, vrhunska spletna stran in prijetna komunikacija na družbenih omrežjih ne samo spodbujajo ljudi, da se vrnejo, temveč tudi tlakujejo pot do rasti.

Ljudje radi delijo odlične izkušnje. In če se potrudite, boste kmalu imeli ambasadorje, ki bodo delili vašo vsebino ali vodili na vašo spletno stran.

Zato so vaša spletna stran in vaši kanali na družbenih omrežjih ključnega pomena, da zaživijo priporočila od ust do ust.

Nikar ne pozabite dodati gumbov za enostavno deljenje vsebine na družbenih omrežjih. Ko pripravite izvrstno vsebino, ki bi utegnila zanimati influencerje v svetu avtomobilizma, nikar ne oklevajte – pošljite jim email in jih obvestite o vaši objavi.

  1. Poskrbite za svoje leade

Mogoče email marketing v tem trenutku ni tako privlačen, kot so družabni mediji, a nobeno podjetje ne more zanikati njegovega pomena. Še posebej v kontekstu obdelave leadov.

Prodajne ekipe, ki se ukvarjajo s kratkoročnimi rezultati, običajno ignorirajo stranke, ki niso takoj odločene za nakup.

A z malo časa in napora, ki ga vložite v ponovni kontakt, boste opazili, da so se kontaktirane stranke bolj pripravljene vrniti, ko se dokončno odločijo za nakup.

Poleg obdelave leadov v CMS orodjih poskrbite tudi za lokalno bazo potencialnih strank. Ponudite svojim obiskovalcem na spletni strani ali sledilcem na družbenih omrežjih, da se naročijo na vaše e-novice. Tako jim lahko pošljete obvestila o najboljših ponudbah, ekskluzivnih ugodnostih in posebnih dogodkih v vašem salonu ali delavnici.

Delite objavo

Tagged: , , ,

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

KONTAKTIRAJTE NAS

Imate izziv za nas? Pošljite nam sporočilo ali nas pokličite!

Bi radi izvedeli več? Oglasite se na klepetu. Imamo odlično kavo in fantastičen razgled, pišite nam:

Vaše ime (obvezno)

Vaša e-pošta (obvezno)

Zadeva

Vaše sporočilo