september 27, 2018 admin

5 stvari v Google Analytics, ki jih lahko naredi (in razume) vsak začetnik

  1. Oglejte si osnovne podatke na domači strani

Vmesnik za Google Analytics vas najprej zapelje na domačo stran (Home), kjer lahko preletite ključne podatke o vaši spletni strani.

Pri vsakem grafu lahko (levo spodaj) nastavljen časovni razpon zadnjih 30 dni zamenjate z ostalimi prednastavljenimi obdobji ali sami natančno definirate, katero obdobje vas zanima.
Če vas zanima več podobnih podatkov, je vsak graf desno spodaj opremljen s priročnim linkom do ustreznega menija Google Analytics.

  1. Preverite, kateri kanali vam prinašajo največ obiska

Ste radovedni, kateri vir prometa (od spletnega iskanja do družbenih omrežij) je najuspešnejši? Katera kampanja je prinesla največ prometa in konverzije na vaši spletni strani?

To je priložnost, da spoznate meni Acquisition (v navigaciji na levi strani). Kliknite na Acquisition > Overview znotraj tega razdelka za osnovni pregled, sicer se lahko podate v podrobnejše raziskovanje po ostalih 5 vidikih.

  1. Izvedite, kaj vaši obiskovalci gledajo na vaši spletni strani

Vas zanima, katere strani vaše obiskovalce ohranjajo najdlje na strani? Katere strani imajo najnižji bounce rate?
To lahko enostavno vidite, če kliknete na meni Behavior > Site Content > All Pages.

  1. Odkrijte strani, ki imajo najslabši obisk

Nekoliko nižje v istem razdelku boste našli strani z najvišjo stopnjo odhoda s strani (Behavior > Site Content > Exit Pages). To vam bo povedalo, koliko ljudi zapusti vaše spletno mesto na določeni strani.

To lahko razumete kot znak, da obiskovalci niso našli, kar so iskali, in zato odhajajo. Izkoristite priložnost, da pregledate vašo spletno vsebino in se prepričate, da lahko vaši obiskovalci hitro in enostavno najdejo ključne informacije.

  1. Raziščite, kako mobilni so vaši obiskovalci

Ste se spraševali, koliko ljudi pride na vašo spletno stran prek mobilnih naprav? Izvedite vse v meniju Audience > Mobile > Overview.

Tukaj lahko preverite, kolikšen delež obiskovalcev pride z mobilnih telefonov, tabličnih računalnikov ali namiznih računalnikov. Če kliknete na Audience > Mobile > Devices, boste dobili podrobnejši vpogled v obisk po določenih napravah.
Če še nimate mobilne verzije spletne strani, vas bodo ti podatki zagotovo spodbudili, da še danes kontaktirate programerje ali digitalno agencijo, ki to lahko naredi za vas.

Zaključek

Ali v svojem poslu uporabljate Google Analytics ali katero drugo orodje? Kako pogosto ga uporabljate? 1-krat na mesec ali večkrat?

Delite objavo

Tagged: , , ,

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

KONTAKTIRAJTE NAS

Imate izziv za nas? Pošljite nam sporočilo ali nas pokličite!

Bi radi izvedeli več? Oglasite se na klepetu. Imamo odlično kavo in fantastičen razgled, pišite nam:

Vaše ime (obvezno)

Vaša e-pošta (obvezno)

Zadeva

Vaše sporočilo