november 19, 2018 admin

Kako napisati splošne pogoje za spletne nagradne igre – preverite, česa ne smete nikakor pozabiti

Nagradne igre so ena izmed najučinkovitejših tehnik za zbiranje kontaktov in širjenje ozaveščenosti o vaši znamki. Če izberete ustrezne nagrade, relevantne za vašo ciljno skupino, lahko z nagradno igro privabite pozornost vaših bodočih strank.
A izbira nagrad ni edina stvar, na katero morate biti pozorni.
Vsaka nagradna igra mora imeti jasno napisane in javno dostopne splošne pogoje. V tokratni objavi preverite, katere elemente morate navesti.

Splošne določbe

  • Jasno navedite, kdo je organizator in naročnik nagradne igre. Da v besedilu ne ponavljate polnega naziva podjetij, naznačite, da boste v nadaljevanju uporabljali izraze »organizator« ali »naročnik«.
  • Da se izognete nesporazumom in nejasnostim, v splošnih pogojih navedite tudi točno ime nagradne igre. Pazljivi bodite, da uporabljate isto ime na vseh promocijskih materialih in kanalih komunikacije.
  • Vsaka nagradna igra mora imeti tudi jasno določeno trajanje nagradne igre.

Pogoji in način sodelovanja v nagradni igri

  • Pogoji za sodelovanje v nagradni igri jasno definirajo, kdo lahko sodeluje v nagradni igri (npr. sledilci vaše Facebook strani, naročniki na vaše e-novice ali, nekoliko širše, fizične osebe s stalnim prebivališčem v Sloveniji).
    V tej točki navedite tudi, kdo v nagradni igri ne sme sodelovati (npr. vaši zaposleni ali zaposleni pri podjetju, s katerim sodelujete pri organizaciji in izvedbi nagradne igre).
  • Opišite tudi načine sodelovanja v nagradni igri. Podrobno definirajte, kaj morajo udeleženci storiti, da je njihova prijava veljavna (npr. izpolnitev obrazca na spletni strani, komentar pod Facebook objavo ali oddaja avtorskega izdelka na določeni platformi). Ne pozabite jasno napisati, kolikokrat lahko posameznik sodeluje v nagradni igri.
  • Jasno naznačite tudi, katere osebne podatke zbirate in da udeleženci soglašajo z uporabo in obdelavo njihovih osebnih podatkov za vse namene, za katere bodo uporabljeni. V splošne pogoje nagradne igre lahko vključite tudi povezavo na politiko zasebnosti, kjer imate v celoti razdelano, na kakšen način zbirate in obdelujete osebne podatke.

Nagrajenci, nagrade in prevzem nagrad

  • Jasno napišite, katere nagrade in v kakšnih količinah boste podelili. Če je potrebno, dodajte vse opombe, vezane na nagrade, da se izognete morebitnim nejasnostim.
  • Na kakšen način boste določili nagrajence oz. nagrajence? Lahko gre za nagradno igro, v kateri nagrado osvoji udeleženec, ki prvi izpolni pogoje za sodelovanje – npr. prvi pravilen odgovor na Facebook objavi. Lahko pa gre za žreb vseh udeležencev, ki izpolnjujejo pogoje – npr. žreb vseh sodelujočih, ki so izpolnili spletni obrazec.
  • Napišite tudi, kako in kdaj bodo obveščeni nagrajenci. Ne pozabite preveriti, da so komunikacijski kanali, prek katerih boste objavili nagrajence, vključeni tudi v soglasje o uporabi in obdelavi osebnih podatkov udeležencev.
  • Če boste javno objavili podatke nagrajencev (npr. njihovo ime in priimek), morate v pogojih nagradne igre in v soglasju za zbiranje osebnih podatkov jasno napisati, da se nagrajenci s tem izrecno strinjajo.
  • Ne pozabite napisati, na kakšen način bodo lahko nagrajenci prevzeli nagrade. Če se boste to dogovorili naknadno, lahko napišete, da bodo nagrajenci naknadno prejeli informacije, kje, kdaj in kako bodo lahko prevzeli nagrado.

Dodatne informacije o nagradni igri

  • Če je vrednost nagrade višja od 42 evrov, naznačite, da boste obračunali in plačali akontacijo dohodnine.
  • Dodajte informacijo, da se nagrajenec lahko odpove nagradi v določenem roku po prejemu obvestila. Dobrodošla je tudi informacija, kaj se zgodi z nagrado v tem primeru – npr. ali jo prejme naslednji udeleženec, ki izpolnjuje pogoje, ali pa se nagrada podari v dobrodelne namene.
  • Ali lahko v nagradni igri sodelujejo mladoletne osebe? V tem primeru se mora s splošnimi pogoji nagradne igre in s prejemom nagrade strinjati zakoniti zastopnik mladoletnega nagrajenca.

Se vam zdi, da je veliko določb?

Tudi nam. A zapomnite si, splošni pogoji nagradne igre niso lepa in spevna oglaševalska besedila, temveč vaše orodje, da zaščitite svoje podjetje v marketinški kampanji.
Če lahko s to kampanjo nekoga še osrečite, pa imate toliko več zagona, da se je lotite predano – na vseh področjih, ki jih zahteva.

Delite objavo

Tagged: ,

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

KONTAKTIRAJTE NAS

Imate izziv za nas? Pošljite nam sporočilo ali nas pokličite!

Bi radi izvedeli več? Oglasite se na klepetu. Imamo odlično kavo in fantastičen razgled, pišite nam:

Vaše ime (obvezno)

Vaša e-pošta (obvezno)

Zadeva

Vaše sporočilo