januar 25, 2019 admin

3 nasveti za personalizacijo uporabniške izkušnje na spletu

Personalizacija uporabniške izkušnje je v zadnjih letih postala osrednje gonilo digitalnega marketinga. Tega se zavedajo tako uporabniki, ki pričakujejo, da znamke poznajo njihove interese in priljubljene kanale komunikacije, kot tudi tržniki, ki v spletni konverziji beležijo vedno večji vpliv personaliziranih ponudb in sporočil.

A personalizacija ni samo obogatitev email kampanje z imenom prejemnika. Personalizacija postaja namreč vedno močnejša marketinška disciplina, ki zahteva strateško upravljanje s podatki in sofisticirane tehnološke rešitve.

Personalizacija uporabniške izkušnje vpliva tako na logistiko kot tudi vizualni vidik digitalnega kontakta z vašimi uporabniki. Obe področji zahtevata precej truda, a potrebno je opozoriti tudi, da je pot do učinkovite in uporabniku prijazne personalizacije tvegana. Mnogo je namreč priložnosti, da se spletna personalizacija zalomi. Zato želimo v tem kratkem vodiču osvetliti kompleksnost personalizacije uporabniške izkušnje in z vami deliti nekaj nasvetov, kako se izogniti najpogostejšim napakam.

Povežite ločene izkušnje

Uporabniška izkušnja vaših strank je sestavljena iz več korakov, ki se raztezajo preko več komunikacijskih kanalov. Običajna pot se lahko začne kot oglas na mobilni aplikaciji Facebook in konča v spletni trgovini na osebnem računalniku. Različni kanali ustvarjajo razdrobljeno uporabniško potovanje (customer journey), a to ne pomeni, da so različni kanali nepovezani med seboj.

Tukaj je ključnega pomena konsistentnost. Poskrbite, da so uporabniški vmesniki na različnih kanalih, na mobilnih in spletnih straneh oblikovani na enak način – tako vizualno kot izkustveno. Naj bodo enako uporabni in ohranjajo izgled, ki ga vaše stranke zlahka prepoznajo kjer koli. Posebej bodite pozorni, da ne zahtevate od stranke, da iste informacije vpisuje na več različnih kanalih, če to ni potrebno. Skratka, olajšajte in poenotite pot do cilja, ki ga stranka želi doseči.

Zaupajte avtomatizaciji in strojnemu učenju

Personalizacija uporabniške izkušnje na spletu se vam najbrž zdi kompleksna in težko obvladljiva. Ravno zato je dobrodošlo, da se lahko zanesete na strojno učenje, umetno inteligenco in avtomatizacijo. Tako lahko enostavno povežete ločene izkušnje na različnih platformah in kanalih – brez možnosti človeške napake ali zamudnosti.

Sistemi lahko samostojno obdelajo ogromne količine podatkov in jih potem smiselno vključujejo nazaj v uporabniško izkušnjo, da zagotovijo hitrejšo in učinkovitejšo personalizacijo, kot jo lahko kadar koli izvede človek.

Testirajte, preizkusite in še enkrat testirajte

Ko želite ponuditi personalizirano uporabniško izkušnjo, je možnosti neskončno. Zato je potrebno nekoliko več truda, da učinkovito povežete določeno ciljno skupino in ustrezno personalizirano sporočilo.

Začnite s segmentacijo ciljnih skupin, da definirate, koliko različnih ciljnih skupin in primernih kreativnih rešitev boste potrebovali. Stranke, ki so v zadnjem mesecu opravile nakup v vaši spletni trgovini, bodo zagotovo prejele drugačno sporočilo kot stranke, ki so prvič na vaši spletni strani. Pri tem koraku vam je lahko v pomoč oblikovanje person za vsako ciljno skupino.

Najbrž že imate hipoteze, kaj bo delovalo pri posamezni ciljni skupini. A ne zanašajte se samo na svoja predvidevanja, temveč jih utemeljite s konkretnimi podatki o ciljnih skupinah (npr. spletna analitika, raziskave uporabnikov, osebni podatki …).

Ko že izberete in implementirate določeno kreativno rešitev, ne pozabite na nadaljnje testiranje. Tukaj vam je na voljo A/B testiranje. Preberite tudi naše nasvete, kako lahko načrtujete A/B testiranje za vaše podjetje.

Delite objavo

Tagged: ,

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

KONTAKTIRAJTE NAS

Imate izziv za nas? Pošljite nam sporočilo ali nas pokličite!