oktober 8, 2018 admin

Ni vsak pop-up enak. Spoznajte 6 različnih vrst pojavnih oken in izberite pravo za vaš posel!

Pojavno okno ali pop-up je priljubljena tema za marketinške debate. Prodajniki jih strastno zagovarjajo z argumentom visoke konverzije, dizajnerji pa opozarjajo, da motijo uporabniško izkušnjo. Kje je resnica?

Pop-up je izjemno učinkovito digitalno orodje, ko potrebujete odziv ali podatke uporabnika. A zgolj, če izberete pravo vrsto.

Najbrž niste vedeli, da obstaja kar 6 različnih vrst.

Pri nas se je uveljavil generičen izraz pop-up, ki pravzaprav pomeni samo »okno, ki se odpre«. Na kakšen način pa se to okno odpre ali pojavi, lahko močno vpliva na uspešnost in učinkovitost orodja. Zato vam v nadaljevanju predstavljamo 6 vrst pojavnih oken in priporočila, za katero stran so najprimernejši.

Izberite najboljši pop-up za vašo spletno stran.

Predvidevamo, da že imate spisano najbolj mamljivo vsebino za pop-up, ki bo vašega uporabnika zagotovo prepričal, da želi klikniti na gumb ali oddati svoje podatke.
Sedaj je trenutek, da se odločite, kateri pop-up je pravi za vašo spletno stran.

  1. Pop-over

To je okno, ki se odpre nad vsebino strani, na kateri se nahajate. Je najbolj razširjena vrsta pojavnih oken. Ker nemudoma pritegne pozornost, ima dobre rezultate. A utegne zmotiti uporabniško izkušnjo, še posebej če sporočilo pojavnega okna ni povsem relevantno za uporabnika.

  1. In-line

To je pravzaprav pasica s sporočilom ali enostavnim obrazcem za oddajo podatkov, ki se pojavi znotraj vsebine spletne strani.
Ker se pojavi na mestu, ko je uporabnik zatopljen v branje ali raziskovanje, ima lahko odlične rezultate. Ni pa seveda primerna ali možna izbira za vse vse spletnih mest.

  1. Lightbox ali overlay

Gre za podobno okno, kot je osnovni pop-up, vendar se stran v ozadju zatemni. Tako se zmanjša vpliv distrakcij s strani in je pop-up edini viden element na strani.

  1. Pop-up, ki se sproži ob izhodu s strani

To je pop-up, ki se pojavi, ko uporabnik klikne na »x« za zapiranje zavihka ali okna spletne strani. Gre za učinkovit način, da pop-up pritegne pozornost, a žal uporabnika zmoti po tem, ko je želel oditi s strani. To vrsto pojavnega okna uporabite samo za sporočila, ki imajo (vsaj navidezno) visoko stopnjo urgentnosti – npr. uporabnik ni do konca izpolnil obrazca ali zamuja akcijo, ki traja samo še 4 ure.

  1. Pop-up, ki se pojavi, ko se približate križcu za zapiranje zavihka ali strani

Domnevno je to najuspešnejša vrsta pojavnega okna, saj se pojavi v trenutku, ko uporabnik želi oditi s strani, a ni še kliknil na »x«. Sistem namreč spremlja gibanje miške in se sproži, ko se kurzor premakne izven strani.

  1. Pop-up, ki se sproži ob premikanju po strani

Pop-up se pojavi, ko uporabnik pride do določene vsebine. Tako uporabniku omogočite, da v miru brska po strani, dokler ne pride do relevantnega dela vsebine, ki pravzaprav pripravi teren za pojavno okno – npr. ko se uporabnik premakne naprej od prednosti izdelka, se pojavi pop-up, ki ga povabi, da izdelek doda v košarico.

Zaključek

Na vaši spletni strani uporabljate pojavna okna? Katera vrsta se pri vas najbolje obnese?

Delite objavo

Tagged: , ,

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

KONTAKTIRAJTE NAS

Imate izziv za nas? Pošljite nam sporočilo ali nas pokličite!

Bi radi izvedeli več? Oglasite se na klepetu. Imamo odlično kavo in fantastičen razgled, pišite nam:

Vaše ime (obvezno)

Vaša e-pošta (obvezno)

Zadeva

Vaše sporočilo