november 12, 2018 admin

4 najpogostejše SEO napake – jih delate tudi vi?

  1. Slaba struktura notranjih povezav

Notranje povezave so povezave, ki vodijo na isto domeno. Najpogosteje jih dodajamo v navigacijo ali meni spletne strani. A naj ne bo to njihovo edino mesto.

Notranje povezave so koristne iz 2 razlogov.

Uporabnikom omogočajo učinkovitejše brskanje po strani. Z notranjimi povezavami jih namreč lažje usmerite k podobni vsebini na vašem blogu ali h končnemu cilju (npr. nakupu ali rezervaciji), ko vstopijo v nakupni proces. Zato jih dodajte povsod, kjer se vam zdi, da bi uporabnik lahko zapustil vašo stran.

Notranje povezave hkrati vzpostavijo hierarhijo vsebine na strani. Tako lahko Googlovi pajki zaznajo, katere strani so pomembnejše in jih na iskalnikih uvrstijo višje. Zato poskrbite, da nobena stran ne ostane samoten otok.

  1. Ustvarjanje vsebine brez promocije

Ni dovolj, da vsebino samo ustvarite. Potrebna je tudi strategija, da vsebina dejansko doseže ljudi. Če imate blog, ni dovolj, da samo objavite zadnji prispevek, ga objavite na svojih družbenih omrežjih in mogoče vključite v e-novice. S tem namreč dosežete samo majhen delež svojega obstoječega občinstva.
Če želite s kakovostno vsebino spodbuditi prodajo ali pridobivanje kontaktov, potrebujete tehtnejšo promocijsko taktiko. Razmislite o plačanih kampanjah na družbenih omrežjih, promoviranju vaše vsebine pri influencerjih in gostujočih objavah na drugih spletni straneh. S tem pridobite več obiska, a še pomembneje več povezav na vašo spletno stran, kar je dolgoročen prispevek k SEO optimizaciji.

  1. SEO optimizacija za napačne ključne besede

Vsi smo se že znašli na tej točki. Pripravili smo kakovostno vsebine in vanjo vložili vse svoje znanje, strast in besedni zaklad. Vsebino smo optimizirali za določeno ključno besedo, a obiska skoraj da ni. Kje je težava?

Po vsej verjetnosti gre za optimiziranje vsebine za napačno ključno besedo.

Ognite se optimizaciji za razširjene in priljubljene ključne besede, ki imajo pretirano konkurenco. Izberite izraze, ki jih uporablja ciljna skupina, ko je že bližje nakupnemu procesu.

Če prodajate fotoaparate, veste, da bo ciljna skupina, ki je globoko v raziskovalni fazi, pred nakupom iskala točen model in ceno. Če pa pišete poučen blog o fotografiji, bo več ljudi iskalo primerjavo najboljših DSLR fotoaparatov kot pa ceno enega samega modela.

Razmislite, kakšno vlogo ima vsebina, ki jo ustvarjate, in komu je namenjena. Šele na to uskladite vašo ciljno skupino s ključno besedo, za katero želite optimizirati vsebino. Namig: Ideje pridobite neposredno pri vaši ciljni skupini. Pogovarjajte se z vašimi ciljnimi strankami in izluščite izraze, ki jih dejansko uporabljajo v pogovoru.

  1. Ignoriranje pomembnosti besedil za povezave

Besedilo povezave je besedilo, s katerim vodite na določeno povezavo. To je lahko standardno podčrtano besedilo v besedilo ali besedilo na gumbu. Googlu je v tem primeru vseeno, kako je oblikovana neka povezava – pomembno je samo, da iz besedila povezave dobi občutek za kontekst. Zato upoštevajte naslednja vodila, ko izbirate, kaj napisati na gumb ali v kateri del stavka dodati povezavo.

Besedilo povezave naj uporabnika pripravi na povezavo, ki sledi. Pri tem ohranite naraven ton. Nikar ne obračajte stavkov na glavo, da lahko vključite ključno besedilo in nanjo pripnete povezavo. Še posebej, če povezava sploh ni vsebinsko ne odraža ključne besede. To bo uporabnika odvrnilo od vaše strani in kratek čas ali celo izhod na strani, za katero ste dodali povezavo, bosta Googlu sporočila, da besedilo povezave ni bilo relevantno. Google to razume, kot da ste želeli uporabnika pretentati.

Mogoče se zdi, da je zahtevno napisati učinkovito in ustrezno besedilo povezave. Zato se bo marsikomu zdelo privlačno, da vse povezave pripne na enako, generično besedilo, kot je »preberite več« ali »kliknite tukaj«. A žal rešitev ni tako enostavna. To namreč ne bo dalo niti vašim uporabnikom niti Googlu dovolj konteksta, da razbere, kam zares vodi povezava.

Namesto zaključka

So mogoče katere izmed zgornjih praks ušle tudi vaši SEO optimizaciji? Nikar ne skrbite. SEO optimizacija je pot in ne cilj. Zato nikoli ni prepozno, da jih implementirate v svoj proces ustvarjanja vsebine in optimizacije strani. Le ne čakajte predolgo. Mogoče prav v tem trenutku nekdo na spletu išče vaš izdelek ali storitev.

Delite objavo

Tagged: , ,

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

KONTAKTIRAJTE NAS

Imate izziv za nas? Pošljite nam sporočilo ali nas pokličite!

Bi radi izvedeli več? Oglasite se na klepetu. Imamo odlično kavo in fantastičen razgled, pišite nam:

Vaše ime (obvezno)

Vaša e-pošta (obvezno)

Zadeva

Vaše sporočilo