oktober 22, 2018 admin

ABC pristajalnih strani – kateri elementi ne smejo manjkati na nobeni pristajalni strani

Dobro zastavljena pristajalna stran (angleško landing page) lahko močno vpliva na vašo spletno ali email konverzijo. Preverite, na katere dele pristajalne strani morate biti še posebej pozorni.

A Privlačen naslov

Naslov je točka, kjer se vse začne – interes, pozornost in razumevanje. Dober naslov bo uporabnika prepričal, da ostane in izve več o tem, kaj mu ponujate.
Zato je dovršen naslov na vrhu strani glavni ključ za ustvarjanje uspešne pristajalne strani.

  • Naslov mora pritegniti uporabnikovo pozornost. Jasno poudarite problem uporabnika, ki ga želite rešiti s svojim proizvodom ali storitvijo. Če se uporabnik prepozna v naslovu, bo zaradi vzbujenega interesa ostal na strani in želel izvedeti več.
  • Naslov mora uporabniku sporočiti, kaj mu ponujate. Ni potrebno, da uporabite točnega imena proizvoda ali storitve.
  • Naslov naj bo kratek. Na pristajalnih straneh želite uporabiti naslove, ki so dolgi okrog 10 besed. Če imate kakovostno slikovno gradivo, ni potrebno, da je tudi naslov zelo detajlen.

B Slikovno gradivo

Slikovno gradivo in fotografije so med najpomembnejšimi elementi pristajalnih strani. Pri izbiri in postavitvi slik bodite kritični in upoštevajte naslednja načela.

  • Slike naj bodo velike, da takoj pritegnejo pozornost.
  • Slike morajo biti povezane z vašim proizvodom ali storitvijo. Če lahko, je najbolje, da prikažete tudi fotografije konkretnih izdelkov. Če ponujate storitev, s slikami ponazorite relevantnost vaše ponudbe za uporabnika.
  • Slika morajo biti visoke kakovosti.

C Gumb za poziv k dejanju

Pomislite, kaj je glavni namen pristajalnih strani. Vašega uporabnika želite pripeljati do določenega cilja. To je lahko naročilo na e-novice, rezervacije termina za storitev, nakup izdelka, ogled vsebine … Ne glede na vrsto cilja, je pomembno, da za vsako pristajalno stran izberete samo en cilj. A to ne pomeni, da imate lahko samo 1 gumb na strani.

  • Uporabite več gumbov na pristajalni strani, a naj vsi vodijo k istemu cilju. Priporočamo vam, da dodate gumb s pozivom k dejanju (angleško CTA button) po vsakem sklopu strani: po predstavitvi izdelka ali storitve, po glavnih prednostih ponudbe, po izjavah zadovoljnih uporabnikov … Tako boste omogočili višjo konverzijo, saj ima uporabnik več priložnosti, da klikne na gumb.
  • Gumbi naj vizualno izstopajo – uporabite izstopajoče barve gumbom in nepričakovane postavitve, ki bodo zares pritegnile pozornost uporabnikov.
  • Pozorno izberite napis na gumbih. Napisi naj bodo kratki, a učinkoviti. Za maksimalen rezultat začnite napis z aktivnim glagolom, saj gre navsezadnje za poziv k dejanju: rezervirajte, oglejte si, kliknite, naročite se …

Zaključek

Ste prepričani, da so vaši naslovi, slike in gumbi na obstoječih pristajalnih straneh 100% učinkoviti?

Delite objavo

Tagged: , ,

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

KONTAKTIRAJTE NAS

Imate izziv za nas? Pošljite nam sporočilo ali nas pokličite!

Bi radi izvedeli več? Oglasite se na klepetu. Imamo odlično kavo in fantastičen razgled, pišite nam:

Vaše ime (obvezno)

Vaša e-pošta (obvezno)

Zadeva

Vaše sporočilo