Dobro zastavljena pristajalna stran (angleško landing page) lahko močno vpliva na vašo spletno ali email konverzijo. Preverite, na katere dele pristajalne strani morate biti še posebej pozorni.
A Privlačen naslov
Naslov je točka, kjer se vse začne – interes, pozornost in razumevanje. Dober naslov bo uporabnika prepričal, da ostane in izve več o tem, kaj mu ponujate.
Zato je dovršen naslov na vrhu strani glavni ključ za ustvarjanje uspešne pristajalne strani.
- Naslov mora pritegniti uporabnikovo pozornost. Jasno poudarite problem uporabnika, ki ga želite rešiti s svojim proizvodom ali storitvijo. Če se uporabnik prepozna v naslovu, bo zaradi vzbujenega interesa ostal na strani in želel izvedeti več.
- Naslov mora uporabniku sporočiti, kaj mu ponujate. Ni potrebno, da uporabite točnega imena proizvoda ali storitve.
- Naslov naj bo kratek. Na pristajalnih straneh želite uporabiti naslove, ki so dolgi okrog 10 besed. Če imate kakovostno slikovno gradivo, ni potrebno, da je tudi naslov zelo detajlen.
B Slikovno gradivo
Slikovno gradivo in fotografije so med najpomembnejšimi elementi pristajalnih strani. Pri izbiri in postavitvi slik bodite kritični in upoštevajte naslednja načela.
- Slike naj bodo velike, da takoj pritegnejo pozornost.
- Slike morajo biti povezane z vašim proizvodom ali storitvijo. Če lahko, je najbolje, da prikažete tudi fotografije konkretnih izdelkov. Če ponujate storitev, s slikami ponazorite relevantnost vaše ponudbe za uporabnika.
- Slika morajo biti visoke kakovosti.
C Gumb za poziv k dejanju
Pomislite, kaj je glavni namen pristajalnih strani. Vašega uporabnika želite pripeljati do določenega cilja. To je lahko naročilo na e-novice, rezervacije termina za storitev, nakup izdelka, ogled vsebine … Ne glede na vrsto cilja, je pomembno, da za vsako pristajalno stran izberete samo en cilj. A to ne pomeni, da imate lahko samo 1 gumb na strani.
- Uporabite več gumbov na pristajalni strani, a naj vsi vodijo k istemu cilju. Priporočamo vam, da dodate gumb s pozivom k dejanju (angleško CTA button) po vsakem sklopu strani: po predstavitvi izdelka ali storitve, po glavnih prednostih ponudbe, po izjavah zadovoljnih uporabnikov … Tako boste omogočili višjo konverzijo, saj ima uporabnik več priložnosti, da klikne na gumb.
- Gumbi naj vizualno izstopajo – uporabite izstopajoče barve gumbom in nepričakovane postavitve, ki bodo zares pritegnile pozornost uporabnikov.
- Pozorno izberite napis na gumbih. Napisi naj bodo kratki, a učinkoviti. Za maksimalen rezultat začnite napis z aktivnim glagolom, saj gre navsezadnje za poziv k dejanju: rezervirajte, oglejte si, kliknite, naročite se …
Zaključek
Ste prepričani, da so vaši naslovi, slike in gumbi na obstoječih pristajalnih straneh 100% učinkoviti?